Fotografia mea
“Situatia in care te afli este consecinta faptelor si actiunilor tale”

16 noiembrie 2010

Ce n`a vazut Parisul...

Parafrazand pe Aida B  folosesc aceeasi expresie ptr a va "arata" cea mai noua "reclama" din statiile de autobuz din Helsinki... 
Poseta nu are nici o vina... pacat de ea.
Nu stiu exact la ce este reclama-campania... dar stiu cu siguranta ca astfel de scene fac parte din cotidian: a vedea o femeie "pulbere" este ceva normal ptr reni ;) (astept sotia cu lamuriri si vin cu un update)

4 comentarii:

  1. Asta-i reclama? Abia astept sa ne zici la ce e, ca zau daca pricep cum de poti lipi afise in locuri publice cu o femeie care ... in fine... Tipa-i buna, totusi! =))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))Mai mult ca sigur e reclama la posete =))
    Ceva gen: "prietenul la nevoie se cunoaste" sau " Bune in orice situatie" "rezistent si ultra nou"...
    Tipa da... e buna; faza rea este ca.... poza e facuta "pe bune" intr-un club din cate mi-am dat seama ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleooooo acu nu mai pot sa ma uit cu aceiasi ochi la tipa asta. O fi ea buna, da'... nu-mi mai place. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa cum am promis... revin cu explicatii:
    Este vorba despre un sondaj de opinie la adresa din poza si o campanie de "sensibilizare" impotriva alcoolului si MAI ALES impotriva penibilului.... lucru des intalnit prin cluburile de "aici"...
    Daca vrei "mai mult" intra pe adresa din fotografie si ai sa vezi "detalii"...
    Ptr a afla traducerea "adresei" din poza folositi G.translate....

    RăspundețiȘtergere