Fotografia mea
“Situatia in care te afli este consecinta faptelor si actiunilor tale”

12 noiembrie 2010

Paine si circ - Weekend si bancuri

Trezit in "nesimtirea" mea la miezul zilei... (deh... la mine e weekend altii inca muncesc) deschid "blogosfera personala" adica cea lecturata de mine si observ ca: Astazi "se poarta" bancurile...
Buna treaba... ptr ca am si eu unul la care rad de fiecare data cand il citesc, aud sau imi amintesc de el:

"A fost odata, peste noua mari si noua tari, de mergeai cale lunga sa-ti ajunga, prin pustiuri de nisip si codri de arama, un iepuras.
Intr-o dimineata se trezeste el si zice: - Ai de poola mea... ce departe stau!!!"

3 comentarii:

  1. =))))))) Daca mai bagai multe inflorituri acolo pana ajungeai la casa iepurasului, deja as fi crezut ca sta intr-o alta galaxie si-as fi bagat-o p'aia cu "space. the final fronteer". :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Razi tu... dar sa nu "ajungi" sa repeti vreodata cuvintele iepurasului... (eu am ajuns... si radeam singur pe strada)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooooooo ba da!!! As vrea sa ajung sa repet cuvintele iepurasului! Si asta cat mai curand posibil, eventual tastand de pe o plaja in Bora Bora! :))))

    RăspundețiȘtergere