Fotografia mea
“Situatia in care te afli este consecinta faptelor si actiunilor tale”

09 noiembrie 2010

"Diferente"

Fiind "uneori" un fatalist convins... am invatat sa privesc si partea goala a paharului de multe ori. Iar intamplarile din viata m-au facut sa descopar si lucruri "bune" in acest gol.
Diferenta intre ROMANIA - SUA - CHINA:
Romanii au "scos" o vorba: "Sa faci di kkt bici... si sa pocneasca!"
Americanii... s-au straduit sa faca din ORICE un "rahat"... (nu sunt un Antiamerican... dar multe exemple vin sa imi confirme mie personal cel putin aceasta "idee")
Chinezii... culmea: l-au FACUT SA POCNEASCA! Exemplu` de "analizat" cand ne vom pune intrebarea: de ce China are PIB-ul mai mare decat SUA.... PENTRU CA POT, de aia!
Da... ceea ce vedeti.... este un CREION!!! DA... un creion facut din ziare! Chinezii in loc sa se ocupe de reciclarea celulozei au gasit solutia mult MAI SIMPLA si chiar.... VANDABILA! Pot spune ca am ramas uimit de acest creion... nu din prisma "chinezariei" ci din cea a muncii: au rabdare nu gluma "galbejitii" ;) Si... cu toate ca imi voi atrage oprobiul cititorilor spun: BRAVO LOR! Bravos ptr ca au avut "cap sa gandeasca" "creativitate" si cel mai IMPORTANT: PIATA DE DESFACERE!!! Acest creion stupid l-am cumparat dintr-o librarie normala, chiar cu "renume" as putea spune, nu dintr-un talcion (asa cum multi pot crede asta si vor replica: pai daca te "uiti" la bani... asta primesti)
"Alte" diferente.... Ecranul meu si cel al AndereY (in fond de asta postasem: eram dator cu o poza! Domnul Capca... si "leapsa" dumneavoastra in imagini urmeaza ;) - asta e unul din "motivele" blogului. Se pare ca trebuie sa treci de urgenta ptr o consultatie la Medicinista: devii "contagios" in ceea ce priveste blogurile)
Diferente: Wall-ul "meu".... si cel mai nou al Anderey

Mi-am adus aminte de o alta "diferenta"... piruetele colegei CTC... si parcarile Anderei =)) acum zambesc ca ban, kick etc tot nu imi iau.... DIFERENTA de "parcare"...


A inceput sa ninga... imi aduc aminte de iarna trecuta si o "diferenta" de trotuare: in poza... un trotuar mic sau o "fundatura" de trotuar pe varful unei stanci, nu circula masini si "poate" nimic nu ar motiva prezenta acestei "jucarii"... ;)
Alte "diferente"???? :) La "mine".... e intuneric si NINGE, la voi????
Si ULTIMA.... gasita "aiurea" chiar acum http://www.evz.ro/detalii/stiri/masura-soc-in-marea-britanie-somerii-pusi-sa-munceasca-gratuit-911821.html

3 comentarii:

  1. Asaaaa vezi! Welcome back comentarii! :D
    Avem "peretii" la fel, deci. Ma simt bine ca-s in pas cu moda decoratiunilor interioare. :))
    Ninge la tine?? Moaaaa... Aici e cald si au zis astia ca o s-o tina asa cu caldura pana la sfarsitu' saptamanii, da' in decembrie ajungem pe la -30 de grade... :(((

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place ca-ti plac piruetele mele...sper sa nu mai fac...promit...auzi?nu ma cheni la tine?sau nu suntem atat de buni prieteni?

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti... de muuuuult pe "aici", trebuie doar sa "te vezi" ;)

    RăspundețiȘtergere